PÅSTLOV!!!

Alltså ååh, äntligen! Känns så himla skönt! Och det behövdest verkligen, försovde mig 40 min idag + tog med fel engelska bok x'D Har inte heller behövt åka bussen hem en endaste gång denna vecka! hah XD 
Idag var vi och påskhandlade och jag passa på att köpa massa påskgodis + enerydrinkar + en cider åt mig själv hahah xD 
Blåser gör det också idag! Man höll ju seriöst på att blåsa bort flera gånger! 
not funny. 
Ikväll ska jag kolla en massa PLL har jag bestämt! 
 
Vi var i Tisdags och gjorde ett andra hål i båda öronen åt mig hehe :D Har som mål att ha 3, vilket jag tror kommer ske inom en snarframtid, får ser hur länge jag kan hålla mig xD 
Sen vill jag också ha nån piercing där uppe i örat heh :3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0