yeye

Kreativ rubrik, väldigt! 
Uppdateringen här på bloggen kunde ju vara lite bättre, men what to do när man bara inte orkar/har lust.
Fredast sovde jossa över och på lördag när hon åkte hem så for direkt min familj ut och åt till Rosso och firade att mamma och hasse hade varit förlåvade i 10 år. 
Pizzan där var muuums, efterrätten even more muuuums XD
Denna vecka har jag helt fullt upp känns det som! 
Idag var jag och mamma och simmade igen till simhallen som förra måndagen, vi ska även börja gymma tillsammans :D
Imorgon kommer jag och mamma ut på en massa ärenden som ska fixas, böcker som ska handlas, ska kanske fixa ett till hål i öronen alltingen på tisdag eller torsdag, hehe har som mål att ha tre hål och sen ännu till nånstans i brosket i örat vill jag ha. 
På torsdag slutar jag tidigare och då ska vi fortsätta med våra ärenden XD 
Och på fredag är vi leediga! :DDDD
 
detta måste nog vara en av de mest charmigaste bilderna nån nånsin har tagit på mig x'D
Kanske ny profilbild? XD lol okej nä.
Funderar också på en ny design, så jäkla trött på den jag har nu. Den är så dyster på nåt vis.
Men jag har ännu inga ideér i mitt huvud, men dom kommer väl :3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0