and then 2014 finally is over

Vet ärligt talat inte om detta år har varit speciellt bättre än alla andra år. Jag har lärt känna mig själv mycket bättre och fått mera 'kontroll' över mig själv, fått en massa nya vänner, besökt nya platser och blivit mera ''självständig'' och mognat till om man säger så haha.. men däremot också mått betydligt sämre psykiskt. 
Jag hoppas att nästa år ska bli bättre! Och jag tänker iaf njuta av sista året som 17 åring..samtidigt som det ska bli så jäkla skönt att bli 18! 
Jag tror inte på ''nyårslöften'', däremot tycker jag man ska ha mål som man vill nå inom året..och jag har två ganska stora som jag inte tänker berätta ut här på bloggen för det skulle bli alldeles för personligt.
 
Jag kommer spendera min nyår på samma plats jag spenderade året innan..hos Jossa haha.
Så detta är det sista inlägget för iår men jag tänker lägga ut ett tidsinställt inlägg.
Så att..
GOTT NYTT ÅR PÅ ER! ^-^
 
 två bilder från igår..och Burn var typ ända energydricken som alla talar om som jag inte hade testat..
och jag förstår nu varför det är så många som dricker den. FYFAN vad den var god. Slår lätt Monster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0