Day 10 - Favorite Friendship & Day 11 - A character that is most like you

 
10: (javet missat två dagar för har haft mkt på gång så jag tar igen dem nu på samma gång)
Måste väl säga alla i ''gänget '' kanske? haha kmr inte på nåt annat :0
 
 
11: Måste väl säg att det är Toby! Vem har sagt att det inte kan vara en pojke lixom? xD
Nä men han är mest lika som mig, eller jag kan känna igen mig själv i flera av hans stunder och sånt som han har fått gå igenom! T.ex blivit urfryst av folk eller folk har börjat snackat och dragit fel slutsatser av mig, och hans sätt som han är på helt enkelt ^-^ Största skillnaden är väl att han är snygg och jag är raka motsatsen XDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0