i'm obsessed

Nu är jag in i mitt livs största Bring Me The Horizon period!
Har Oli som bakgrund på telefon och dator. Har ca 10 Posters i mitt rum på Oli och någon enstaka av hela bandet, lyssnar på dem varje morgon i bussen, nu idag när jag hade håltimme kollade jag på 3 interjuver, gick igenom hela Sempiternal albumet på håltimmen + en massa av deras äldre låtar, lyssnade på dem när jag kom hem från skolan i bussen, och det första jag gjorde när jag lade på datorn.. ni kan ju försöka gissa...
öppnade Spotify och lyssnar på dem nu, hehehe...
Har vääärldens crush på Oli (okej har haft det i över 1 år kan man ju säga man aldrig såhär som jag har nu)
Fattar inte hur det är mänskligt att vara så perfekt som han är, och hela bandet är så perfekta.
Är så sjukt avundsjuk på de människor som fick chansen att se dem Live när dom var hit till Finland i December.... FU!! xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0