Awkward

Något jag aldrig lyckas med är att se ''normal'' ut på foton, spec när andra ska ta fotot. Usch. Vet aldrig om man ska va seriös elr oseriös, för jag kan aldrig se helt 100% normal ut på foton haha. Det går bara inte. Lyckas alltid få till någon awkward miiiin för att göra fotot..ännu mera awkward än vad den redan är. 
På absolut tal om inget..idag har det verligen varit varmt o skööönt! Så himla skönt att det blivit sommar väder! :D
 
Här har vi ett levande exempel höll jag på att skriva... ett perfekt exempel på om det jag just skrev. Fick inte till någon normal min så jag var tvungen att göra bilden oseriös för att ''rädda den''.
Här är jag dessutom nyduchad, utan smink å helt natrual hår. Och jag kan säga att jag trivs inte osminkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0