Varför så rädd??

Här om dagen då jag kollade på GH (Ghost Whisperer) så handlade det avsnittet om att själva ''anden'' så var någon som älskade att göra skräckfilmer. Där anden visade olika scener från olika skräckfilmer åt Melinda.
Och tror ni inte fan han visar upp scenen i The Grunge där hon kommer upp under täcket?! Fyfaan va skrämd jag blev säger jag bara. The Grunge är just en skräckfilm som jag har typ en fobi över elr något just för att jag blir så rädd av den!
 
Och just då jag spelade sims så höll min sim på att meka någon radio hon hade fått som uppdrag, jag har alltid volymen på min dator på högsta eftersom jag lyssnar på musik på högsta volym. Vilket jag ångrar stort nu!
För hon fick en fucking elchock, alltså var ljudet jääävligt högt och det kom så plötsligt så jag flöög bakåt i stolen och skrek XD
SEN när jag tänker ''nämen nu lär ju det inte hända igen iaf'' klart som fan det hände igen!
Så min sim doog :c
Men smart som jag är så sparade jag inte spelet för jag vill fortsätta spela med henne! 
alltså.. FML säger jag bara!
Börjar tvivla på hur många hjärtattacker mitt hjärta håller mera XD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0