dela datorstol med sin katt

Haha helt mittiallt känner jag något mjukt bakom min rygg, så ligger en av våra katter där och planerar att sova.
Man bara jaha, hur tänkte du om jag nu vill luta mig bakot i stolen? Förmodligen inget alls xD
Köpte té med honungs och vanilj smak idag och ska försöka lära mig att tycka om té. Jag både vill och måste känns det som.  Det ser så gott ut när andra dricker. Typ samma sak med kaffet. Det ser jättegott och lyxit ut när folk dricker kaffe men det smakar blää.
Jag överlevde måndagen som jag tvivlade starkt på imorse om jag skulle klara eller inte. Det tog så läng för mig att sova så jag hann planera om jag skulle stiga upp extra tidigt och fixa mig i slowmotion fart X'D
 
en till bild så jag inte kände för att le. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0