Dethär med att sova

På sistone har jag börjat sova ovanligt dåligt, vaknar jätte ofta på nätterna och kollat på klockan och hoppas på att det är time to get up, fattar inte vad som händer med mig.
Känner mig stressad över livet fast jag inte ens har en orsak att stressa.
Kan det vara skolan vet jag ej, känns helt tomt innombords typ
Härregud låter som nån jävla poesi kvinna XD 
Gjorde också misstaget att dricka energydrink just = kommer va vaken hela natten.
Fast nätterna till måndag är ALLTID så, kommer förmodligen ALLTID var så också. 
Kan ju varna alla imorgon som träffar mig att jag kommer var helt övertrött och hyper för att jag inte sovit xD
 
Kände inte för att le på denna bild. Så kan det vara. Varför måste man ens se glad ut på bilder? Man går ju inte precis omkring med ett leende på läpparna 24/7 i verkligheten. Men på bilder måste man le och se ut som att livet leker. FUCK THE RULES känner jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0