fridaaay

Alltså YESSS äntligen fredag!! Skulle nog inte klarat av en dag till att stiga upp tidigt även fast jag har börjat fara och sova 1h tidigare än vanligt denna vecka bara för jag har varit så otroligt trött nu för tiden.
BTW!!! ni kan aldrig gissa!
Igår var jag med min mamma och mommo ute på stan och helt randomly fick mamma idén att det skulle vara kul med en hamster, 15 min senare har vi köpt en bur och planerar köner, rasen och var buren ska stå! :DD
Vi har haft två hamstar när jag var mindre men har helt glömt bort hur söta dom faktiskt är!
Ska bli så otroligt kul med en ny djurras i denna familj
Imorgon åker vi efter en hane, vi är ännu orsäkra om det blir en dvärghamster eller en vanlig!
Buren och allt sånt har vi redan fixat färdigt nu fattas bara hamstern.
hahah :DDD
SÅ GLAD!!! :D
Känns som att detta var precis det jag behövde, något nytt i mitt liv som kanske får upp min glädje igen, kan säga att mina ''dåliga dagar'' ännu inte gott bort, tyvärr.
 
haha åååh så söta!! :') 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0