no..i'm not dead

Väldigt seg uppdatering men jag har hafft helt fullt upp känns det som!
På fredag hade vi ju våran ''sportdag'' så vi gick till bowlingshallen från skolan, var där till halv 12 och sen gick vi till stan och va där sent på kvällen. hahah bi blev t.o.m ''frälsta'' av nån random man som kom fram till oss, hahah han var rolig, typ stog och hoppade och ropade HALLELUJAH XD
Vi håller på att renovera badrummet + bastun så det var ''förbjudet'' att vara hemma enligt föräldrarna,
sååå blev tvungen att åka till jossa och sova där istället.
Och idag var jag till mommo för hon fyllde år. 
Imorgon skola och jag säger såhär... Fuck This Shit! >_>
 
dessa 3 filmer såg vi vid jossa, dock hann vi inte se sorg og glæde till slut hehe :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0