utvilad

Kan säg att jag sovde till halv 2 idag hehe, vadå trött? XD
Neej men det var jätteskönt att vila ut på riktigt, tänkte att jag skulle se på Frozen igår, såg inte ens halva filmen för jag blev så trött så jag höll på att somna sittandes så jag lade mig istället i sängen och lyssnade på Ed Sheeran tills jag somnade helt ^-^
Ikväll kommer en familj till oss på besök, och så får han på samma gång rensa min dator och ladda ner ett nytt virusprogram som har gått ut, så har hela dagen suttit och lagt in alla program och sånt till en sticka så dom inte försvinner..har gjort det misstaget allt för många gånger.
 
 
hahah ser ut som att jag sitter i en rullstol elr nåt fast det är datorstolen ser jag nu i efterhand XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0