BFMV

Bullet for my valentine var ett av de första banden som jag började lyssna då jag började ''byta stil''. Det var det första bandet som motiverade mig mest med det mesta. Ett band jag ännu idag kan lyssna på. Idag har jag lyssnat på dem nästan hela dagen. Speciellt deras äldsta låtar för det var dem låtarna jag lyssnade på under den tiden också som jag fastnade för. 
So old, but still so good!
Det är nästan så att musiken förut var bättre, man märker ju på de flesta band att med tiden så ändras deras musikgenre en hel del t.ex Bring me the horizon. Deras låtar för flera år sedan jämfört med idag. Vilken skillnad... vilket är bra. Men man saknar ibland att få höra hur det var förr. Orsaken till varför jag älskar att lyssna på riktigt gamla låtar av band. Just för att dra tillbaka minnen och för att som jag sa, musiken ändras så mycket så man glömmer hur bra den faktiskt var förr :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0