Dat Feel

Dat feel då en parody av en låt är bättre än orginalet. Kan inte va ända här som inte hatar, men som faktiskt tycker att Avril Lavigne's låt ''Hello Kitty'' är alldels för mycket. 
Tänkte först före jag hade hört låten att den inte kan vara så hemsk, för den handlar ju om Hello Kitty :DD...
god så fel jag hade XD
Fattar inte själva meningen bakom låten. Seriöst vad är hon? 30? och gör en låt om Hello Kitty? Och försöker ta i lite för mycket med att härma k-pop. KREATIVT!
*apploder* '__'
Har alltid älskat hennes stil ända sen jag var liten, men detta tog nog hem priset för att vara den sämsta låten hon nånsin gjort. 
Shane's Parody av låten är faktiskt ganska klockren x'DD 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0