fuck school

Ja rubriken säger allt. Är så skoltrött så jag vet ärligt talat inte hur jag ska orka fram tills jullovet. Det är inte bara skolan. Utan känslan av att vakna upp så tidigt, för att stiga upp till.. helvetet. Nu tog jag lite i allt. Men det är ungefär så jag känner. 
Aja, hur som helst. Jag har börjat töjja! Konstigt..nah.
Är iaf upp i 3mm nu just, vet inte ens om jag vill töjja så jag kommer upp över 10. Tror jag ska hålla mig under den gränsen iaf, för så växer själva ''hålen'' ihop igen.
Imorgon ska jag till frissan för att ''fixa'' utväxten som misslyckades förra gången, bra att det är gratis iaf :3
 
And this is another reason varför jag hatar närbilder på mig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0