Chatroom

Ända sedan jag började sett en massa gifbilder i misstag av filmen Chatroom har jag tänkt att jag vill se den, Gjorde det just, och jag grät. Behöver jag säga mer? haha xD
Det påminner jävligt mycket som Suicide Room faktiskt, dock slutade denna (spoiler)  mycket bättre än vad Suicide Room gjorde.
Var dock confused nästan under hela filmen, man hade svårt att hålla koll på om det hände i verkligheten eller online i filmen.
Men gissar att det är själva konceptet i filmen. Att man ska få en ''chock'' i slutet eller nåt.
Sevärd film iallafall! 
 
Random fact: Själva skaparen av filmen, (Hideo Nakata) är även samma person som är skaparen av The Ring och Dark Water.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0