Finner inga ord...

Som ni säkert hört (om ni kollat på veeoneeye) så har han då tydligen rape'at en 15 årig tjej.
Trodde inte först på det men det e tydligen sant. Och jag vet ärligt inte vad jag ska tycka om det. Är helt ordlös, och vet inte om jag ska sluta kolla på han eller inte. Har ändå varit ett ''fan'' av han så länge och ser fortfarande upp till han även fast han gjorde som han gjorde.
Förstår inte, som Evan Edinger själv säger i videon som själv är/var en kompis till Jason hur man kan göra något sånt.
På tal om sånt, så har jag också heeelt slutat kolla på Sam Pepper..(om ni inte hört om vad han gjort så googla eller sök på utube) ..men jag kan säga såhär: ska ALDRIG i hela mitt liv se EN till videon av han igen.
Fast däremot, så största skillnaden mellan Jason och Sam är ju att Jason faktiskt erkände och bad som ursäkt..medan Sam bara hittade på ursäkert som att det bara var ett ''prank''...
 
Här berättar han själv om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0