OJdå

Kom på i Fredags i bussen påväg till skolan efter att ha sett en teater från skolan, som förövrigt jag inte minns så mycket av för att jag fokuserade mig på att hitta en bättre ställning att sitta i för att inte min rygg skulle braka av för jag fick så sjukt i den..ja hursomhellst så kom jag på att jag fyller fan år om 2 dagar. Fick lite smått panik i någon sekund för jag visste inte att det var så nära haha. Men man fyller ju ändå bara 17..så inte så mycket att fira xD Annat om man skulle fylla 18, då jävlar ska det firas! xD
 
Känns också evigheter sen jag gjort ett blogginlägg där jag skriver om MIG och inte alltid om någon låt eller video..
Men vafan..musiken betyder mer än livet! :0
 
Bästa kvalitén, check! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0