Nya kläder

Köpte dessa kläder igår, som jag förövrigt kommer bo i resten av mitt liv känns det som. Kan vara de skönaste kläderna jag nånsin har ägt i hela mitt liv faktiskt. Den dagen jag inte får använda dom mera kommer jag gråta.
Kom även fram till när jag fotade kläderna hur himla sämst jag är på att mig själv i kläder, alltså ''outfit'' kläder. 
För att tillägga att det inte skulle tolkas som att jag är ovan att fota mig själv med kläder PÅ! 
För det skulle blivit fel. Väldigt fel.
(köpte även en större hår donut och en ny ögonbryns piercing, donaten har jag på mig, men piercingen gav jag upp hoppet på, för jag har blåsor på mina tummar nu efter att försökt få upp skruvat själva ''kulorna'' i ca 2 timmar.. och det är helt omöjligt att få dem uppskruvat. De sitter typ fastlimmat känns det som. Så den måste jag byta ut på Onsdag)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0