fitness..here I come!

Förra året så hade jag hela Januari som jag inte åt skäpmat över huvudtaget! Kommer köra samma sak detta år!
Har tänkt när skolan börjat (vilket är imorgon '_' ) så ska jag ha hela januari + halva februari samma sak. Hellre längre, om jag klarar det så ska jag ta hela februari också!
Minns förra året just vid denhär tiden så köpte vi också en smoothie-mixer och jag började experimentera med olika smoothies haha, vilket jag ännu idag håller på med haha.
Jag vill inte ha världens six-pack med världens muskler (tycker ärligt talat six-pack- på flickor inte ens ser så jätte bra ut), utan eftersom jag mått så jäkla skit så himla länge, inte kunnat sova och varit allmänt nere så tänkte jag att motion överlag så hjälper!
För vill verkligen få min livslust tillbaka och faktiskt bli piggare!
 
 
tumblr-motivation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0