Hoome

Skulle bara stanna 1 natt men det blev att jag stannade 2 ist hah. 
Det första jag gjorde var att duscha..vet inte senast jag skulle kännt mig så äcklig rent ut sagt xD
 
Nyåret var braa, även fast vi skulle ''dynga'' hela natten så gick vi ändå o sovde 7 tiden, och andra natten skulle vi dynga igen men vi gick o sovde 8 tiden hah xD
Och jag vet ärligt talat inte huuuuur många filmer jag sett bara inom dessa dagar! Typ ända vi gjorde var att kolla film,efter film,efter film, efter film och sen en massa dokumentärer
Tänkte förövrigt tipsa om en sida för er som också älskar dokumentärer.. det finns i princip ALLT inom dokumentärer som man kan se utan att behöva ladda ner eller betala! 
Det finns kategorier man får välja mellan och så kan man även söka i en liten ruta i hörnet om det är något specifikt man vill hitta!
Den kan ni hitta HÄÄR!
Det är vad jag har planerat att göra ikv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0