Inspiration!

Videor som denhär ger mig en sån jäkla lust att bara spara en massa pengar, sen bara skita i allt..hoppa på första bästa tåg/flyg/buss va som hellst å bara åka så långt man kan komma hemmifrån.
Och t.ex ha ett mål eller olika platser man ska ha besökt på ett visst antal dagar! I framtiden ska jag kidnappa nån som får komma med mig och bara uut och resa! Ingen aning vart men långt hemmifrån iaf! 
Skulle va så himla najs också att t.ex bestämma sig för en plats man vill åka till, och sedan stanna där i typ 1 månad och verkligen se sig runt och utforska staden grundligt! 
Nån som vill joina mig i framtiden så fort som möjligt? lol xD

Kommentarer
Postat av: Nanna

nå ja had ju tänkt fa ti japan o studer ja så du får no gärna kom dit o va me mig så läng du vill fö he ställe e no långt hemifrån ;)

Svar: hahah why not..he sko verkligen va långt hemifrån x')
Marike Sipponen

2015-01-03 @ 21:43:41
URL: http://cutefear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0