hehe

ändrade lite design på bloggen å header IGEN :P
men ja fick så tråkit så ja veta inte va ja sku gör :P
till mina vänner :

utan er skulle det inte finnas någon mening att fortsätta leva.
utan er skulle vara som att leva utan något liv.
det är ni som alltid får mig att skratta må bra.
skulle aldrig i hela mitt liv vilja byta ut er mot någon annan.
bättre vänner än ni finns det inte.
alla har vi mått dåligt men det har aldrig varit någon orsak att må dåligt när man har er!
om jag var tvungen att beskriva er med ord, skulle det ta hela sidan.
hehe ni vet vem ni är! <33

Kommentarer
Postat av: nanna

aaaaaw he e no du som e först en braaa vän!!!!!!!!

2011-10-11 @ 21:10:10
URL: http://nannichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0