skolan, HERE I COME

imorgon ska jag fanimig till skolan! orkar inte vara hemma det är så tråkigt att vakna å inte veta va man ska göra...
men idag har jag faktist hafft lite att göra. bestämde mig för att kolla på någon film, och visste inte vilken för ville inte kolla på någon skräckfilm (de skulle jag aldrig vågaxD)
så det första som kom upp i huvudet var *trummvirvel* TWILIGHT - New Moon :D
haha vet inte huuur många gånger jag har sett på den filmnen, men jag kommer aldrig att tröttna på Twilight filmerna så deså!
haha men f*n va jag satt och grät xD har aldrig gråtit så mycket i en film förut xD hehe lipsillen själv,
och nu fick jag sjuk mage :O haha inte så konstigt, vi har just ätit xD 
 
men idag så har febern bara varit där på ca 37,3 som högst så får hoppas den inte stiger högre tills ikväll. 
 
nu tänker jag fortsätta sitta framför datorn, har knappt varit på datorn nå nu denhär vekcan, kanske max en kvart inte mera har jag orkat xD 
så aja, vi hörs :D 
 
random bild, i know xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0