slapp dag

japp, det är denhär dagen verkligen men det är bara skönt! Mommo var här och vi planerade lite och sedan dess hag jag sett på tv, fassnade framför Vampire Diares. Sen åt jag, sen har jag bara sjungit och spelat och nu lyssnar jag på musik :D
Ska fara ut också nån gång idag tror jag ska ta en lång kvälls promenad or something like that ^^
Nu är rummet nästan färdigt också, tapeterna är på plats, taket är färdigt, golvmattan är på plats nu fattas bara dörr listor och sen är hela rummet färdigt :D sen ÄNTLIGEN får jag flytta dit igen.
Sen så har jag också bestämt mig för att jag bara ska önska mig pengar till konfirmationen så ska jag börja spara ihop till en egen laptop för då åker denhär datorn dit ner och jag får en till mitt rum :)
Men om det är något jag är dålig på så är det att spara så får verklligen ta mig i kragen och börja spara på riktigt!
Så ska jag väl också börja hjälpa lite vid mommo och köra lite små sysslor så kanske man förtjänar en slant xD
btw. bild kommer på rummet sedan när alla möbler är på plats :)
ha en bra fortsättning på dagen och sköt om er, hejs (:
hehe sötis <3

Kommentarer
Postat av: Jossa :)

Aaaaaw! ^^

2012-06-20 @ 19:16:16
URL: http://hopeindecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0