tillfällig header

är inte nöjd med den, men ni skulle bara veta vad jag satt och dampade för en stund sen, laddade ner en massa program där jag kunde laga en snygg header men tror ni det funkade kanske? NEJ! så fick sitta och göra om och denhär headern är lite för liten så får ta och fixa en ny imonkort :) men när det blir, vette jag fan! xD nu sitter jag iaf och kollar på lotta på liseberg eller jag kollar inte hellst har på det i bakgrunden medan jag sitter på datorn :) Idag var jag hos nanna hela dagen och vi satt och kollade på tv hela dagen haha :) sen for vi och handlade. Imorgon tänker jag bara ta det lungt och packa till skriba lägret. Vi åker tydligen iväg dit 5 tiden på dagen :O vet inte om jag ser fram emot att åka på detdär lägret men det är väl bara bra att få det undanstökat :D alltså jag har såå många planer vad jag ska göra med håret förren skolan börjar hoppas bara allla planerna funkar xD nu kommer wallander på tv så ska kolla på det hejs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0