chill

Nu ikväll har jag flyttat en massa skåp och saker och lådor från mitt gammla rum och försökt hitta plats för dem så rummet blir tomt så de kan börja renovera det ^^ Sen har jag också packat väskan tills imorgon när det är skiddag :P
Haha alltså jag tycker det ska bli ganska roligt :D
Sen satte jag mig ner och så i en massa gammla fotoalbum och fan vilka minnen man hittade hahahah XD
Satte och skrattade för mig själv i säkert en kvart och mamma kom in och frågade vad jag skrattar åt haha ^^
hahahhahah fan va man var bra på att rita förr XD
hahahhahah har är jag och nanna kanske 4,5 år gammla ^^
(jag är hon till vänster) XD

Kommentarer
Postat av: nanna

HAHAHA vilka läppar honde har på hande teckningin xD

2012-03-09 @ 06:51:44
URL: http://iwillbreathing.blogg.se/
Postat av: Jossa =)

Hahaha, aaaaaaw ^^

2012-03-09 @ 14:55:23
URL: http://jossasbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0