haha jappjapp

Haha denhär dagen har varit ROLIG! haha det var skitkul att skida ^^
haha i en stor backe så var den så brant och så var det en kurva såklart for man ut ur skidspåret först nanna och sedan kommer jag och glider på magen i några meter hahaha XD Det var ett äventur ^^
alltså allt testar man ju nog på ikv jag testade måla mina ögonbryn svarta bara sådär på skojjskull men reslutatet vet jag inte va ja ska säga...
haha ungefär sådär såg jag ut när ja så mig själv i spegeln xD sto och skrattade åt mig själv och när jag kom ner och visade det för mamma började hon skratta som jag vet inte vad XD
sen senare ikväll tog jag en låååång dusch och efter det lagade jag en ansiktsmask som jag fortfarande har på mig :) Men fan vad den luktar gott =D
vilket äventur man har idag då ^^
nu ska jag lyssna på musik en stund och sedan se på tv så hejjs ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0