hm...

funderar på att sluta blogga helt och hållet! Ingen knappt läser bloggen, ingen komenterar något och har aldrig något intressant att blogga om och det händer aldrig något intressant i mitt liv att läsa om. Passar inte helt enkelt som bloggare så om bloggen står stilla så vet ni att jag har fått nog av blogglivet.
Det är ju helt meningslöst att bara skriva om sitt tråkiga liv och sysslar inte med något annat heller om jag skulle kunna blogga om.
kan hända att det ännu dyker upp ett till inlägg får se...

Kommentarer
Postat av: nanna

he går ti hiss o diss nå o så kan man va medlem på bloggtrafik.nu o kommenter andras bloggar ^^

2012-05-04 @ 15:02:50
URL: http://iwillbreathing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0