=S

igår när jag kom hem var mitt humör rent åt helvete, hela kvällen grät jag och var förbannad. usch hatar såna kvällar, men det är väl bra att gråta ut någongång och skönt är det också.
Så man orkar igen med nästa vecka gladare än nånsin. 
Idag är mitt humör inte heller på det bästa, men det duger. 
Hoppas morgondagen blir bättre, för då far jag och mamma till stan på lite ärenden. bl.a nätsticka.
för internet sladden far bara ut hela fucking tiden -_-
det är väl bäst att jag avslutar detta inlägg nu, kan ju inte vara så värst intressant att läsa om mina problem osv xD
så hejs
 
 
och nu funkar det inte heller att ladda upp någon bild... -_- fuck this!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0