bra dag! :D

denhär dagen har varit helt awsömm, haha och fort har det också gjort! har på känn att denhär veckan kmr att gå jättefort bara för att man har så roligt på praoplatsen :) man har fått prata med många patienter iaf, vilket var jätteroligt! 
hahah men det som var ganska roligt, var att när jag och nanna skulle gå med en matkärra till köket,så hittade vi inte köket eller jag tror vi svängde lite fel så mittiallt var vi nästan vid receptionen, vi var där vid läkarrummen förren en man frågade om vi sökte köket xD haha ja, man är ju nybörjare så folket där vid HVC så får se upp för många misstag man kommer göra. Få se nu bara vad vi gör för misstag imorgon xD 
och sååå skönt när man inte har nå läxor att göra, så efterskolan så visste jag inte vad jag skulle göra xD 
men aja, for bara ut och gå och förren det så lagade jag till några Brokencyde låtar till telefonen, och låten Fly Away, alltså shit va jag är beroende av den! när jag gick så började man gå i takt med musiken, medans man hade hörlurarna i öronen så det känndes som om man gick i någon nattklubb typ haha xD 
Aja, nu ska jag vara på datorn en stund still, och sedan ska jag kolla på Underbart är kort. Förra gången hann man ju inte se hela programmet, för stömmen for just när det var som mest spännande xD
aja, vi hööörs gott folk! ^^
 
ääääälskar min bakgrund som jag har på datorn! haha varje gång man lagar igång den så får man se snyggingar xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0