Finally Friday :3


alltså, äntligen fredag!
Gissa vem som kommer sova läänge imrn?! Har varit så jäkla trött nu hela veckan, knappt så man har orkat ta sig upp ur sängen som är så varm o skön och mitt rum är alltid kallt varje morgon xD
Nu är äntligen varje bokjävel köpt för första perioden i gymnasiet, vi var efter sista boken idag och nu känns det skönt att inte behöva tänka på det mer nu ett tag!
 
Såg just btw på Instagram att Zandro Santiago fyller år idag haha ^^
Ikväll ska jag kolla på film, och imorgon tänkte jag att jag ska ta itu med headern på riktigt, har bara hunnit börja planera ännu men jag är fortfarande osäker vilken bild jag ska ta, hatar att ha beslutångest >_< 
ajaa,det var väl det.. ha en grym fredag allihopa!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0