home today

haha diggar hur jag skriver nästan varje rubrik på engelska xD
jaja till saken, har varit somsagt hemma idag pga feber, men tror jag kommer imrn till skolan, för orkar inte va hemma haha ^^
 
en sak jag har stört mig på är min lugg idag, haha den börjar bli så lång så jag ser inte uppåt måste vända på hela huvudet bara för att se upp lite, och så skulle jag vilja ha håret uppklippt lite mer för det har börjar bli så långt, alltså inte topparna utan ja, äh ni fattar.
så tror jag går i dushcen nu,plattar håret och sedan tar fram saxen och ja andra saxen, haha vet inte va den heter xD men fick den i julklapp iaf xP 
bye bye ^^
 
precis en såndär sax menar jag! haha min ser precis likadan ut ^^ xD (google bild) haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0