dator igen!!!!

yeeey idag fick jag hem datorn och nu är den typ helt ny, alla program är borta, alla bilder meen... det gör inget!
Det är det positiva med att ha en blogg. om bilder försvinner så gör det inget eftersom man har lagt ut de viktigaste på bloggen! och alla program så går ju att lägga dit igen, ända negativa att sims 3 tar så jäkla länge att ladda ner, meen det får jag ta itu med efter resan!
Allt är packat och klart,  redog ( va konstigt ord? :o) att gooo lixom ^^
Alltså har blivit beroende att kolla på My little pony och Djurakuten hahah XD
Tänk va program man har missat och de kommer varje dag samma tid dirket efter varandra, men på andra kanaler då förståss xD
Jag undrar då den dagen kommer, då jag slutar att kolla på animerade filmer!... om den dagen kommer ens XD
nu ska jag lyssna på musiikk hejs :D
 
 
 
asså lol, denhär tjejen ska börja gymnasiet och kollar på My Little Pony... något måste ha gått fel vid förlossningen helt klart! XD
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0