helooj

Haha lite knasig dag har jag idag, började dagen med att spilla ut äppelsaft på mina pyjamasshorts + tröja :(
Sen sprang jag ut efter katten som låg i en höpåse i lekstugan och sovde för jag ville ha sällskap XD
Sen satt jag och spelade och höll på att slå rekord i Happy Jump... tills mobilen dog helt plötsligt, så typiskt!
Laddade ner nån Svampbob app igår också där en massa roliga sånger kom och bakgrundbilder, hahah :D
men aaja, funderar att se Hostel 3 nu, har ju sett ettan och tvåan redan ^^
MEN... sen kom jag fram till om det är så smart när vi just åt mat och hostelfilmerna är nog de äckligaste skräckfilmerna jag vet av så jaaa... xD 
men jag har tråkigt och vill ha nått att göra så jag tänker se!
Får väl hämta nån hink att spy i, hahah neej usch XD
aja nu ska jag försöka kolla... wish me luck!
bye suckers ^^ (va taskig jag är idag) :0
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0