åsikter över livet

pepp inlägg:
Några saker jag har gått och funderat över på sistone!
 
Egentligen så är de problem vi har så otroligt småa jämfört med vad någon ute nånstans kan ha det!
spelar ingen roll hur stora problem man har, någon har det alltid värre! 
Därför tycker jag att man ska bara sluta tänka på de bekymmer man har och njuta av livet istället! 
Fokusera på saker du är nöjd över dig själv istället för att bara se dina egna problem
För du är den du är och ingen kan nånsin bli lika bra på det som du!
Bara skit i alla andra och kör ditt race!
För jag tror nog alla nångång har haft ett problem/bekymmer över sig själv. Om inte så kan man helt enkelt inte vara mänsklig! 
Mänsklig är man om man har sina bättre dagar, men även sina sämre. 
En sak jag verkligen hatar är nog när folk säger ''nobody's perfect''!!
Är det inte bättre att säga att alla är perfekta som de är istället?!? 
aja det jag ville ha framsagt i detta lite annorlunda inlägg är att du duger precis som du är!
 
Ett citat jag brukar tänka på varje gång jag är har en sämre dag:
''Having a bad day? Put your hand over your heart. Feel that? That's called purpose. You're alive for a reason. Don't give up''
 

Take Care!

 

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0