goddag

shit pommfritt vad jag hade svårt att somna igår, kl var ca halv 6 å jag var ännu uppe och kollade på tv och kunde inte sova, funderade seriöst på om jag ska klä på mig och gå ut o gå en morgonlänk eller nåt för att bli lite tröttare men istället mittiallt låg jag och sjöng för mig själv i sängen, sen blev jag hungrig så jag började äta godis som hade lämnat fast jag hade borstat tänderna, och då blev jag ju förståss ännu piggare, men vafan sommarlov om ca 1 vecka :') 
haha ja denhär veckan är det ju iaf temadagar hit o dit, så det blir en massa att man ska ut o gå och läsa i nån bok, men jag läser aldrig så jag ska låna en bok av jossa som hon ska ta med imorgon, så komihåg det! 
 
igår spelade jag sims 3 nästan hela dagen, och så såg jag på filmen ''ps. i love you'' för det känns som att alla hade sett den utom jag, och jo den var faktist bra :D men ganska sorlig D: 
och idag är en sån dag då man flummar å på i one-piece hela dagen o helt ofixad :3 
 
ajaa nu ska vi väl snart äta, det luktar maaat haha så hejdå ^^ 
idag ska jag ta itu med designen! 
 
sådär halv suddig bild men bättre än inget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0