seg uppdatering

Det har varit så himla mycket nu på sistone..prov hit o dit. usch skolan suger verkligen ur ens energi.
På manga kursen jag går i skulle vi rita av någon valfri person i mangaversion, och jag valde Seike :D
 bild kommer väl nångång när den är färdig, den är ännu långt i från x)
Idag var vi och simmade från gympan, det var verkligen en utmaning att inte få bassängvattnet upp till piercingen xD
Det har blivit ovanligt mycket skratt på sistone vilket jag tycker är så jäkla bra! 
Att ha bästa vänner som man kan verkligen vara sig själv med och som är lika knäppa som en själv är typ det bästa som finns! :D (även fast det spårade en aaaaaning i tisdags) hahahah tänker inte ens skriva ut vad vi höll på med, men man höll på att falla ihop av skratt iaf! XD
Bjuder på två bilder från sommaren X'D
hahahaha härregud XD

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0