parfymer och biobesök

Kom just hem från bio. Den hette  Out of the Furnace och den var ganska förvirrande i början för man fattade inte riktigt, det typ ''hoppade'' så mycket, men sen när man började fatta blev den jättebra! Och sorlig var den också, hann börja gråta fleera gånger haha xD Vi var 6 st på hela fucking biosalen!!!! WTF!! :0 
Men det var skönt när det var så lite. 
Vi ''testade'' även lite olika parfymer vid brist på att göra, och kan säga såhär... Christina Agulera parfymer in my heart <3 Kan typ inte sluta lukta på mina handleder (stavning?) xDD
Köpte även ett nytt ''läppbalsam'' som luktar like heaveeeeeen! Skulle kunna äta upp hela burken elr nåt! XD
Usch imorgon skola och ny vecka... time to gräva ner sig själv elr nåt.
PÅ tal om inget, måste dock varna er att det inte tyvärr kmr bli så mycket foton nu framöver på bloggen för min telefonkamera är helt fucked up, fotona blir sjukt suddiga (som ni säkert kan se på dessa bilder i detta inlägg) så det blir en hel del webcam bilder ist typ om jag inte hittar på något annat trick.
Har beslutångest om jag ska köpa en ny telefon eller ny kamera. 
Måste dock nu först spara, och det kan ta ett tag..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0