''Sagan om Jockiboi''

Har jättelänge fundrat om jag ska kolla de 4 delarna som Jockiboi har lagt upp där han berättar om sin jobbiga uppväxt /barndom och hur han blev såkallade ''Jockiboi'' tills jag igår kväll/natt bestämde mig för att se. 
Nu efter jag sett dem delarna har ja så sjukt jävla stor respekt över allt hemskt han har gått igenom, fyfan säger jag bara! 
Igen människa förtjänar att gå igenom alla hemska saker som han har gått igenom eller bli behandlad som han fick bli!!!
Jag grät så jäkla mycket under hela tiden jag kollade! 
Tycker ALLA verkligen borde kolla på dem ifall ni vet vem han är/hört talas om honom nångång:
 
Här kommer alla 4 delarna:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0