stan + ludd

fin rubrik jao! XDD
Igår åkte jag med mamma en sväng till stan efter en gymnasie bok + ett sorts ludd till en huva på en jacka. haha har en jacka och tyckte den var så tråkig utan något ''ludd i huvan'' så vi köpte det och mommo fick sy fast det nu ikväll när vi var dit, det blev ljuslila WIEEEEE! :D
Kom även hem med en ny piercing och en ny mössa där det står love på ena sidan, och på baksidan står det hate + en nytt nagellack ^^
Fast nu måset jag börjar spara! Behöver ett nytt skal till min telefon för det jag har nu så har en tagg losnat så den faller av hela tiden, behöver också en ny kamera.
Varför kan inte pengar växa på träd? Seriöst, skulle vara så mycket lättare då!
well well...
Nu ska jag spela gitarr, känner att mina gitarr kunskaper bara blir bättre och bättre, ja man brukar ju såga att ''övning ger färdighet'' och det stämmer verkligen i detta fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0