what the heell

Imorgon är det tydligen fredag!! :o Mitt huvud var inställt till att det var minst 2 dagar till! :o 
Så imorgon åker jag tydligen till Jossa över helgen och det kommer va FF hela helgen! <33
Men jag har fixat tidsinställda inlägg!! :)
Vi funderade om vi skulle åka å bada för att ingen av oss har gjort det ännu i sommar. Vilket jag skäms över stort.
Inatt tänkte jag även sova med ricinolja i håret för jag har slarvat med det nu några dagar, det ska ju va minst 3 ggr i veckan å jag har bara hafft 1 hahah xD 
Jag gick konstigt nog o lade mig igår/imorse btw, för internet ska helt plötsligt STOP och slutade fungera. Hahah det va som om datorn ville att jag skulle sova x'D
 
Nu ska jag kolla på PLL, Ghost Whisperer och AHS, top 3 favoritserier jag följer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0