Ny Design peepz!

Tyckte min blogg var så mörk,dyster och grå, så jag tänkte nej nu jävlar ska den få lite färg, i syfte på att det faktiskt är sommar! (även fast det känns som fucking höst pga kallt väder).
Såå jag gjorde en header ovanligt snabbt och bytte bakgrund och jo det är ju en ganska stor skillnad! 
Ville ännu ha en blå ros i min header (för av någon konstig anledning tycker jag blåa rosor är så otroligt fina) meen den fick inte plats, elr jo det fick den men visste inte vaaaaaar den skulle vara! :3 
NU ska jag kolla på Amercian Horror Story och dricka mitt capoccino eller ''mjölk kaffe pulver'' som även står på påsen! 
Natti natti i förväg!
 

Kommentarer
Postat av: Nanna

soo bjutiful ^o^

Svar: thääänk u :'D
Marike Sipponen

2014-06-14 @ 16:24:30
URL: http://cutefear.blogg.se
Postat av: Jossa :)

Sääken va nice! :D

Svar: thaanks :D
Marike Sipponen

2014-06-15 @ 19:21:41
URL: http://hopeindecember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0