Utmaning

Idag har jag som utmaning att dricka 2l vatten! Jaaa, jag dricker alldels för lite vatten + så har jag hört från en massa som säger/påstår att huden mår mycket bättre och blir finare, vilket är ganska logiskt.
Fick idén av Zoella från en an hennes dailyvlogs på youtube sååå.. ;)
Och jag som.. Okej dricker knappt vatten alls ..bara då jag borstar tänderna xD 
Varför? Jo för jag är inte törstig, dricker jag då är det andra vätskor med smaak i.
SÅ nu just sitter jag och dricker från 1,5liters flaska, så jag ska fylla flaskan till halva ikväll! 
 
Challenge Accepted! 
 
(bild från delfinaret på särkänniemi)
Bara för att bilden passar med inlägget om vatten! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0