yss

..för pollenallergi! 
Hela gårdagen var typ rena helvetet! Så var det ännu idag. Så fort man kommer ut kan man knappt andas o man går å nyser o halsen tar ont :c 
Orsaken till varför jag for hem idag efter jag hade skrivit matteprov och ätit.
Imorgon finska prov, sen på torsdag engelska och SÅ var de sista proven över! Tack o lov!
Var just påväg att gå ut å gå ''förren det börjar regna'' tänkte jag, bytte kläder så snabbt jag kunde och öppnade dörren, så ser jag bara hur det regnar xD Vafan xD Åska har de också lovat tills idag, dock tycker jag åska är sjukt mysigt hahah såå det gör inget ^^
 
funfact: det slutade regna så jag skrev detta inlägg färdigt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0