Beslutångeest

Alltså åh vad jag hatar min hjärna ibland haha.
Har varit helt säker på i flera veckor att jag vill ha omre hår och har beställt tid till frissan på Lördag.
Hade tänkt mig chockladbrun uppe å sen ljusareblont ner till topparna..alltså ombre.
(för att någongång i framtiden kunna lägga i någon extremfärg..typ mörklila eller nåt sånt lättare) och för att jag tycker ombre hår e så otroligt snyggt!
MEN..började idag fundera hur mycket jag älskar mitt svarta hår haha. Det känns så mig.
Ända jag hatar att man blir ju så svart om man har typ svart tröja.
Vill hellst ha någon färg nu i vinter/höst som hålls där som man inte behöver färga om hela tiden.
T.ex endast ha hela håret c
Oberoende hur jag än gör så får frissan fixa det åt mig..färgar jag bara den hemska utväxten jag har för tillfället så gör jag..äh vi får se! (har btw aldrig sparat min utväxt såhär länge som jag gjort nu) minns seriöst inte senast jag skulle färgat håret. Vilket är delvis bra :3
 
Här är lite småa ideér jag har (tumblr-bilder-btw):
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0