Finally find the love of my life!

Har äntligen gott och blivit kär på riktigt. Och denna gång är det en riktig kärlek, en förälskelse..ett nytt liv!
Har nog aldrig vart så här kär förut. Får glädjetårar så fort jag tänker på min kärlek för att jag finally känner mig lycklig igen.
Har gott dag ut & in utan att jag haft någon vidare motivation till något i mitt liv. Så fort jag vaknar upp 7:00 varje morgon känner jag att motivationen till att fara till skolan är på minus. Nu äntligen kan jag tänka YESS ikväll får jag se min kärlek!! :'D
 
Jag har alltså gott och blivit ordentligt kär i American Horror Story!...... surprise bitch XD
Nämen seriöst, är så otroligt beroende av den serien för tillfället så det är nästan hemskt xD
Har snart sett färdigt säsong 3 (and i'm fucking loving it) och har tänkt att efter det ser jag alltingen om 1:ttan bara för att den var så otroligt jävla bra. Eller så börjar jag se den nyaste, alltså säsong 4. Kan inte bestämma mig juuu..Hahah the trouble is real X'D
2:an är bra, men både 3:an och 1:an slår den lätt!
 
Här får ni lite underbara bilder/gifs från säsong 3 :'D
 
 
 
 
Åh.. Kyle :')
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0