Framtids planer?

Har under den senaste tiden börjat fundera jävligt mycket om framtiden. Inte dock vad jag ska göra inom yrken och sånt. Cuz it's too booring? XD
Utan mer på tatueringar, piercingar och hur lägenheten ska va, att ta kökort och allt sånt.
Fyfan vad jag längtar tills man fyller 18!
Har även bestämt mig för att börja töjja öronen, kommer dock börja med vänstra öra för det är det örat som typ redan är uttöjjt då jag har har så mycket fake-töjjningar i det hela tiden.
Testade trycka igenom en av mina ögonbryns piercingar som är 1,7 mm och det gick huuur bra som hellst!
Sååå vi får ju ser hur det blir! Ska iaf till stan på fredag, så tror jag ska handla några töjjningar ifall om att :'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0