Ny blogg?

Har äntligen börjat få till denhär bloggen som jag alltid velat ha den, nu är det ända jag har kvar är bloggnamnet. Det jag har nu är en aning gamalt och jag hatar det xD
Gick i 8:ttan då jag ''kom på'' namnet btw XD 
 
Men jag vet inte om jag ska byta blogg eller inte, denhär har ändå så himla många minnen och alla mina gamla inlägg är här.
Därför vill jag inte heller byta blogg, för då skulle alla de försvinna.
Och det är så perfekt att ha en blogg som innehåller tusentals gamla bilder, ifall datorn någongång skulle paja eller kameran gå sönder eller nåt sånt så finns bilderna fortfarande på bloggen och därifrån försvinner de inte :D
 
>>bild i repris<<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0