Grab all your dreams and raise all your glasses

 
Denna helg kommer bestå av provläsas kortsagt. Fick också ny telefon i Torsdags som en liten tidig födelsedagspresent av my mother.
Och detta är nog den största selfien jag nånsin lagt upp på bloggen hah.
Var också tvungen att byta till min gamla piercing (den svarta) för att vaknade upp imorse av att hela ögonbrynet var typ uppsvullet och det kom ut en massa vätska och det tog jävligt ont.. så ska börja ha en saltlösning nu en tid framöver.
Ohwell..trivdes tbh bättre i den svarta för fast jag hade den silvriga där så kändest det så..naket typ haha. 
Äh vet inte.
På tal om piercingar har jag varit så himla taggad på septum eller en ''vanlig'' ring i näsan..vet dock inte när det blir av eller OM det blir av..tycker bara septum är så jävla snyggt haha.
Senast iaf tills jag tar studenten, ska jag ha tatuering ELLER septum xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg (om du har någon)

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0